Bli VIP-Kund! Fina rabatter för Injektionsbehandlingar

Bli VIP-stamkund hos Patrik på och få upp till 20% i rabatt på Trådlyft, Microbotox, Sunekos, PRP/PRF samt på alla Injektionsbehandlingar med Restylane, Stylage, Juvéderm, Teoxane, Belotero, Botox mm

Som VIP-kund injektioner får du stående 10 % i rabatt på alla injektioner eller 20 % om du behandlar över 1 ml och gör fler än 2 områden med Botox.
Ni får även våra nyhetsbrev med andra intressanta happenings och erbjudanden! Vip-erbjudandet gäller ej på redan prissänkta eller rabatterade behandlingar.

Maila ordet VIP klinik + ditt namn och telefonnummer till gothiakliniken@gmail.com

Boka dina behandlingar direkt online hos Patrik via länken

bkpam2144988_bokadirektdermapeel

Kundrecensioner

Felicia L.

Jätte duktig och super trevlig!😇

Meri K.

Professionell, nogrann och jättetrevlig!

Anna-Lena W.

Tack Johanna för bästa 2 timmarna hos dig med ansiktsbehandling Delux Såå nöjd men så är du också den bästa .

Hilma L.

Otroligt trevlig och professionell personal! Gjorde färgning av fransar och bryn samt formning av bryn. Blev jätte nöjd med resulterat. Kommer definitivt tillbaka!

Boka Tid